in welk land/continent word je het bruinst?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.5K
Amadea
10 jaar geleden
Daar is geen antwoord op te geven. Want het hangt vooral van jouw huidtype af. Ik zal zelf nooit echt bruin worden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar in welk land/continent is er de meeste straling?
Amadea
10 jaar geleden
In Australië. Met gelijk daarmee ook de grootste kans op huidkanker.
Poet
10 jaar geleden
Overal waar ze spray-tan hebben:
http://www.spray-tan.nl/

Antwoorden (2)

In Afrika, Daan wonen hele zwarte mensen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet zo zeer dat je perse in een bepaald land of continent heel bruin wordt. Het logische is dat je het bruinst wordt bij de evenaar, want daar schijnen de zonnestralen het rechts waardoor je snel bruin wordt. Alleen het regent daar wel veel dus waar je het meest bruin van wordt lijkt mij in australië en het zuiden van Afrika. En het noorden van afrika en het midden oosten. Daar schijnt de zon veel en het ligt redelijk dicht bij de evenaar.