Groupon heeft vandaag een deal voor een Venus CW-808. Heeft iemand ervaring met dit apparaat en kun je er ook veilig kin en boven de lip mee ontharen?

Ik heb veel last van gezichtsbeharing en het kjost nog al wat om bij schoonheidssalon IPL behandelingen te laten doen. Bovendien hebben de ca 6 IPL behandelingen nog niet veel opgeleverd.

Info over andere effectieve ontharingsmethoden voor kin en boven de lip zijn ook welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

met dit apparaat zou ik niet je gezicht mee gaan doen dit staat ook op de site enkel alleen voor benen oksel en schaamstreek
er zijn tal van andere mogelijkheden voor je gezicht harsen ontharingscreme
maar mijn keuze zou toch de schoonheidsspecialiste zijn