Iemand ervaring met citroensap voor donshaartjes op gezicht?

Heyhey,
Nu is het lekker zonnig buiten en ik had ergens gelezen dat je zegmaar donkere donshaartjes kan bleken.
Is dat werkelijk zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is ontzettend slecht voor je huid, ik zou er niet aan beginnen, laat het liever harsen of ontkleuren bij de schoonheidsspecialiste.

Antwoorden (3)

In mijn ervaring is het complete onzin. Het beste is, als je er last van hebt, een 4-6 wekelijks bezoek aan een goede schoonheidsspecialiste.
Als het maar enkele haren betreft, kan een goede pincet voldoende uitkomst bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja citroensap bleekt, ik heb het wel eens in mijn haar gedaan en dan wordt het wat lichter. Dus gewoon proberen zou ik zeggen! Het wordt vast iets lichter dan ze nu zijn. Het kan wel een beetje prikken op de huid, misschien kun je het ook wat verdunnen met water zodat het minder sterk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt beter de ontkleuringscreme van silx kopen bij de Etos.
Van citroensap kan je ernstige pigmentvlekken krijgen die nooit meer weg gaan!!