Nee ! Extension's worden dmv van een bond je ( een soort hars , lijm ) wat eers zacht gemaakt wordt door warmte of straling . Ze worden dus vast gemaakt aan je haar een fractie van af de hoofdhuid . Nee absoluut niet korter . Wat helaas wel kan dat het NIET goed gedaan is :( dan breekt je haar af ja dan zie je allemaal korte plukjes door het haar . En de extensies hangen dan aan te weinig haren met als gevolg dat die dan ook nog uitvallen :(. Ook als extensies te strak op de hoofdhuid zitten dat het pijn ( haar pijn ) en ja dat breekt af . Ook het verkeerd gebruik Vd tang te heet of juist te koud , oude bond jes of met scherpe randen dat is alle maal niet goed dat breekt af met haar ( blijvende ) haarschade als gevolg . Extensions maken je haar langer , in plak matten ook , in weven ja dat kost je wat lengte .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb microringetjes in mijn haar gehad zo'n 2 maanden en heb ze nu net verwijderd en mijn haar is minstens zo'n 5cm korter.. Niet echt afgebroken of kapot, maar echt gewoon korter dan het er voor was. En het is zeker geen optische illusie ofzo want heb heel veel voor en na foto's, dus ik begrijp niet goed hoe dit kan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat kan ook niet. Je haar krimpt niet, kan ook niet terug je hoofd in. Het enige dat ik kan bedenken is dat je haar nu meer krult dan daarvoor, door krullen lijkt je haar korter.