Permanente haarverf natuurlijk verwijderen?

Ik heb al een tijdje geleden mijn haar bij de kapper blond geverfd. Nu ben ik de kleur beu maar ik mag het niet meer verven van mijn moeder. Kan je permanente haarverf op een natuurlijke manier verwijderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

je hebt daar wel een shampoo voor die zogezegd de laatste kleuring er afhaalt maar alles krijg je daar echt niet mee af ze. Denk idd afknippen of kleuren.

Permanente haarverf is permanent totdat deze is uitgegroeid of afgeknipt. Iets anders gaat je niet lukken. Wat je wel nog zou kunnen proberen is Head & Shoulders, omdat dit een agressieve shampoo is, maar ik geef je weinig kans.

Permanente haarkleuring is daadwerkelijk permanent, de kleur is niet uitwasbaar. Na verloop van tijd kan de kleur wel vervagen. Ook kan er vrij snel zogenaamde uitgroei zichtbaar zijn, wanneer aan de haarwortel de natuurlijke haarkleur weer tevoorschijn komt. Permanente haarkleuring kan worden verwijderd door het haar te bleken of ontkleuren. Dit geeft echter niet de natuurlijke haarkleur terug, en verwijdert ook vrijwel nooit in één keer alle chemisch toegevoegde kleurpigmenten.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarkleuring#...

Als je je haar hebt laten blonderen, dat is het blond verven waarschijnlijk, dus lichter maken dan je natuurlijke haarkleur, is dat er niet uit te halen,als je je haar lichter maakt, haal je kleur uit je haar, dat kun je er dus niet weer inwassen, dat is alleen terug te draaien door je haar donkerder te verven en anders zal het er uit moeten groeien. Pas op als je het donkerder verft, de kleur kan bij een verkeerde keuze, groen of oranje uitvallen. Laat je dus goed adviseren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100