Permanente haarverf natuurlijk verwijderen?

Ik heb al een tijdje geleden mijn haar bij de kapper blond geverfd. Nu ben ik de kleur beu maar ik mag het niet meer verven van mijn moeder. Kan je permanente haarverf op een natuurlijke manier verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.2K
Amadea
12 jaar geleden
Dat kan alleen door je hoofd kaal te laten scheren....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, daar heb ik niets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toestemming aan je moeder moet vragen om iets met je haar te doen ben je waarschijnlijk jonger dan 16 en hoor je geen vragen te stellen op Goeie Vraag volgens de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 16. En ik moet wel toestemming vragen.
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag!

Antwoorden (4)

je hebt daar wel een shampoo voor die zogezegd de laatste kleuring er afhaalt maar alles krijg je daar echt niet mee af ze. Denk idd afknippen of kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Permanente haarverf is permanent totdat deze is uitgegroeid of afgeknipt. Iets anders gaat je niet lukken. Wat je wel nog zou kunnen proberen is Head & Shoulders, omdat dit een agressieve shampoo is, maar ik geef je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Permanente haarkleuring is daadwerkelijk permanent, de kleur is niet uitwasbaar. Na verloop van tijd kan de kleur wel vervagen. Ook kan er vrij snel zogenaamde uitgroei zichtbaar zijn, wanneer aan de haarwortel de natuurlijke haarkleur weer tevoorschijn komt.
Permanente haarkleuring kan worden verwijderd door het haar te bleken of ontkleuren. Dit geeft echter niet de natuurlijke haarkleur terug, en verwijdert ook vrijwel nooit in één keer alle chemisch toegevoegde kleurpigmenten.
fremar
12 jaar geleden
Als je je haar hebt laten blonderen, dat is het blond verven waarschijnlijk, dus lichter maken dan je natuurlijke haarkleur, is dat er niet uit te halen,als je je haar lichter maakt, haal je kleur uit je haar, dat kun je er dus niet weer inwassen, dat is alleen terug te draaien door je haar donkerder te verven en anders zal het er uit moeten groeien. Pas op als je het donkerder verft, de kleur kan bij een verkeerde keuze, groen of oranje uitvallen. Laat je dus goed adviseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Blond is inderdaad niet geverfd, maar gebleekt, en kan dus geverfd worden. +
(En permanent is permanent omdat er permanent op staat.)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik heb dode zeezout in mijn haar shampoo.
en mijn blondering word nu donkerder.
hoe lang je dit erin moet doen hangt denk ik van de haarverf af.