Waarom is mijn haar toen ik klein was blond en nu heel donker kleurig? Hoe kan ik weer mijn haarkleur van toen terugkrijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel kleine kinderen zijn blond.
Mijn haar was heel lichtblond toen ik een baby en kleuter was,nu is het heel donker.
Is dus heel normaal en dat gaat niet meer terugkomen.
Dat wordt dus je haar ontkleuren en blonderen als je weer blond wil worden.

Antwoorden (1)

Kleurstof (pigment) wordt bij baby's pas op ongeveer 1 jarige leeftijd aangemaakt in de ogen en het haar, daardoor hebben veel baby's blauwe ogen en blond haar. Dat is bij jou dus ook gebeurd. Je kunt je haar weer blond krijgen door het te ontkleuren en daarna in de gewenste kleur te kleuren, dit is best ingewikkeld om dat zelf goed te doen en een enorme aanslag op je haar. Als je dit echt wil kun je het beter door een kapper laten doen, die weten wat ze doen en kunnen ingrijpen als iets anders gaat dan bedoeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had ongeveer hetzelfde gezegd in mijn reactie eerder Dus moet ik je wel een plus geven! haha^_^
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik las het toen mijn antwoord al stond, het is inderdaad bijna hetzelfde, bedankt Laurena :)