Kan ik een elektrisch epileerapparaat gebruik voor het weghalen van haartjes in het gezicht/hals/op de kin?

Ik zoek een oplossing voor een vervelend probleem. Verwijdert een epileerapparaat haarjes met de wortel? En hoe lang moeten de haartjes zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou het niet doen, omdat een elektrisch epileerapparaat de haren niet altijd met de haargroei mee, eruit trekt, waardoor de kans groter wordt dat haren gaan ingroeien en dat levert weer ontstekingen op. Harsen is een beter en waarschijnlijk een minder pijnlijk idee, er worden meer haren in 1 trekbeweging uitgetrokken, met de haargroei mee.
Beide manieren zijn, zeker de eerste keren, pijnlijk, met beide manieren worden de haren er met wortel uitgetrokken, beide manieren veroorzaken vaak huidirritaties, bij beide moeten de haren ongeveer 4 tot 5 millimeter lang zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat de minnaar, die het blijkbaar beter weet, zelf geen beter antwoord plaatst, of in ieder geval, niet even aangeeft, wat er mis is met dit antwoord.
Het kan zeker, ik heb het wel eens geprobeerd. Maar het is nogal pijnlijk. En als je ingegroeide haren krijgt, ben je verder van huis. Op je benen is dat minder een probleem. Gebruik liever een pincet, zoveel haargroei zal het toch niet zijn?