Voor hoelang blijft krullend haar steil?

Ik heb krullend haar en heb het ook gesteild, maar weet niet precies voor hoeveel uur/dagen het stijl blijft. Ik heb ook niet zo heel erg krullend haar meer.. (Want het word steeds steiler.. )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

De eerste paar dagen(2 á 3) is het kaarsrecht en daarna wordt de onderkant slag. Als je gaat douche of je haar wassen dan gaat het weer krullen

Ik weet dit allemaal doordat ik zelf kapper, schoonheidsspecialiste en styliste ben.
Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan de luchtvochtigheid...meer vocht ,meer krullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt natuurlijk wel af van de vochtigheid van de lucht en de kwaliteit van de stijltang. Het ligt er ook aan hoe heet je je haar hebt gesteild en of je daarna nog een product hebt gebruikt om het stijl te houden.

Dit terzijde, het blijft bij mensen met krullen meestal 2 dagen écht stijl. Daarna komt er langzaamaan weer slag in. Als je gaat douchen (of nat-regent wat in Nederland ook wel eens wil gebeuren) dan komen de krullen weer terug.