Vandaag haar geverfd maar is mislukt, wat nu?

Ik heb van nature heel donkerbruin haar (bijna zwart) en m'n moeder had vandaag mijn haren geverfd, en is nu licht bruin, en het staat me echt niet. kan ik het zondag oververven naar zwart, of het morgen ontkleuren bij de kapper?

Wat kan ik het beste doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

ontkleuring in kruidvat kopen, geen nieuwe kleur op je nieuwe haarverf zetten

Op naar de kapper! Hij/zij is de professional, en kan je het beste adviseren wat te doen. Ga alsjeblieft niet zelf expirementeren met weer een kleurtje eroverheen of ontkleurspul: Hard kans dat je daarna nog veel verder van huis bent en je haar groen wordt of dor en dof. Je kleur is van nature donkerbruin, en nu is het lichtbruin. Weet je zeker dat het je echt niet staat? Zo'n enorm verschil kan het toch niet zijn? Nu wil je het zwart hebben. Als dat niet je oorspronkelijke haarkleur is, pas daar dan mee op! Mensen die niet van nature zwart haar hebben krijgen vrijwel altijd een harde en bleke uitdrukking! Succes!

Je moet je haar daarvoor toch niet afbleken? Je kleur nu is toch lichter? Dus kan je toch gewoon een donkere kleur overheen zetten. Afbleken gebeurd enkel als je je haren lichter wilt. Bijvoorbeeld als je van zwart naar blond zou willen gaan. Dan is afbleken de enige mogelijkheid. Maar bij jou kan er gewoon een zwarte kleur overheen! Natuurlijk nadien dan goed verzorgen. Want 2 x je haar kleuren op zo'n korte tijd maakt je haar droog. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100