Vandaag haar geverfd maar is mislukt, wat nu?

Ik heb van nature heel donkerbruin haar (bijna zwart) en m'n moeder had vandaag mijn haren geverfd, en is nu licht bruin, en het staat me echt niet. kan ik het zondag oververven naar zwart, of het morgen ontkleuren bij de kapper?

Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jonge jonge wat een haarverfperikelen ineens: ben je soms bevriend met gast 120288 http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/huidverzorging-haarverzorging-makeup/deel-paars-verven-alleen-helemaal.361574 Of met gast120296 http://www.goeievraag.nl/vraag/overig/hoelang-blijven-highlights-normaal.361593

Antwoorden (4)

Als ik jou was zou ik wel naar de kapper gaan, ik heb het zelf ook gehad en ik was bang dat mijn haar spontaan zou uitvallen als ik het gelijk weer zou verven met 'supermarkt verf' om het zo maar even te noemen. De kapper kan er misschien nog een voedende cremespoeling doorheen doen ofzo. Zekerheid voor alles wat je haar betreft toch ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ontkleuring in kruidvat kopen, geen nieuwe kleur op je nieuwe haarverf zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Als ze het ontkleurd word het vermoedelijk oranje!
Slecht advies.
Op naar de kapper!
Hij/zij is de professional, en kan je het beste adviseren wat te doen.

Ga alsjeblieft niet zelf expirementeren met weer een kleurtje eroverheen of ontkleurspul: Hard kans dat je daarna nog veel verder van huis bent en je haar groen wordt of dor en dof.

Je kleur is van nature donkerbruin, en nu is het lichtbruin. Weet je zeker dat het je echt niet staat? Zo'n enorm verschil kan het toch niet zijn?
Nu wil je het zwart hebben. Als dat niet je oorspronkelijke haarkleur is, pas daar dan mee op! Mensen die niet van nature zwart haar hebben krijgen vrijwel altijd een harde en bleke uitdrukking!
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je haar daarvoor toch niet afbleken? Je kleur nu is toch lichter? Dus kan je toch gewoon een donkere kleur overheen zetten. Afbleken gebeurd enkel als je je haren lichter wilt. Bijvoorbeeld als je van zwart naar blond zou willen gaan. Dan is afbleken de enige mogelijkheid. Maar bij jou kan er gewoon een zwarte kleur overheen! Natuurlijk nadien dan goed verzorgen. Want 2 x je haar kleuren op zo'n korte tijd maakt je haar droog. Succes!