hoe kan ik mijn gestijlde haren stijl houden?

ik heb van me zelf best wel veel krullen, dus stijl ik mijn haren wel s, maar nu is het zo dat als ik klaar ben, ik binnen 5 minuten een beetje halverwege mijn haar zo'n rare bult krijg. en eigenlijk is het dan overal niet echt meer stijl, weet iemand een manier om dit te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.3K

Antwoorden (3)

Met Serum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook aan je stijltang liggen...
Een misschien wat goedkopere stijltang levert vaak ook minder kwaliteit.
Spray voor je begrint een hitte bescherming in je haar.
Ook kun je beter een pluk een paar keer herhalen ipv 1 keer heel langzaam.
Daarna nog even wat haarlak gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb heel erg dik en krullend haar en doe na het wassen altijd ( van loreal een rose flesje ) spul in me haar wat bestemd is voor het stijlen... daarna kan ik het en maak een vlecht zo laat ik het ook drogen of fohn eerst de vlecht tot het bijna droog is en daarna met koude lucht de rest. Help perfect want mijn haar word perfect stijl, glimt en is super stijl wat ook zeker 5 dagen zo blijft