Hoe keijg ik het best roze semi haarkleur uit mijn haar ?

Hallo, ik heb mijn haar net roze semi-permanent laten kleuren maar ik vind het niet zo mooi het is te fel hoe krijg ik dit er het beste uit? En hoelang duurt dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
2.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Head & Shoulders aanbrengen op je droge haar, dat een kwartiertje laten inwerken. Daarna opschuimen met een beetje water en grondig uitspoelen. Deze behandeling kun je meerdere keren herhalen als je weer haar droog is, dit zorgt ervoor dat de kleuring sneller uit je haar slijt. Laat je haar bij voorkeur aan de lucht drogen, zonder het gebruik van de föhn, of andere apparaten die heet worden. Dat is beter voor je haar. Als de kleur er in 1 keer uit moet, is het verstandig dit de kapper te laten doen, omdat er een kans is dat met de anti-roosshampoo een restje van de kleur achter blijft in het haar.

Antwoorden (2)

Je kan het of door een kapper laten doen of zelf bij bv kruidvat een color remover kopen. Die verwijdert de kleur uit je haar zodat de kleur die er onder zat weer te voorschijn komt. Heb zelf geen ervaring met die van kruidvat maar er zijn vast veel merken die het verkopen. Alvast succes !
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op internet is veel te vinden over deze producten, na de introductie hiervan, waren de berichten positief, echter is in de loop der tijd gebleken dat het toch niet zo’n wonderuitvinding is als gedacht.
Bij natuurtinten (natuurkleuringen zoals henna uitgesloten) wil het nog wel eens lukken, tenzij je je haar veel tinten donkerder hebt gekleurd, dan gebeurd het vaak dat er een vreemde kleur achterblijft in het haar na gebruik. Ook het resultaat bij gebruik op haar dat gekleurd is met onnatuurlijke tinten zoals roze en blauw niet te voorspellen, maar zeker is dat je deze kleuren hiermee niet geheel verwijderd, een rare gloed als resultaat is niet uitgesloten.
Ook is gebleken dat je na het gebruik van de colorremovers je haar niet meer kunt kleuren, omdat de kleur die je verwijderd had, dan weer in terug keert.
Geen min, ik heb het product ook meerdere keren geadviseerd zonder dit te weten.
Gebruik head and sholder shampoo (idk hoe je het schrijft) dat hielp heel erg bij mij
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Head & Shoulders geeft alleen resultaat als je het op droog haar aanbrengt, laat inwerken en daarna uitspoelt.
Als je het gebruikt volgens gebruiksaanwijzing op de fles, heb je 6 flessen nodig om hetzelfde resultaat te krijgen.
Ook met de goede methode is het niet uitgesloten dat er restjes kleur achterblijven, het helpt de kapper wel tot een snellere, minder kostbare oplossing te komen als je dit doet, voordat je naar de kapper gaat om een oplossing te vinden.