Met welk product krijgt je krullen in je haar?

Een aantal jaren geleden had ik een product van Schwarzkopf. Dit was een mousse die je in je haar deed en dan kreeg je krullen. Maar dit is op en het product zelf bestaat niet meer. En in de winkel weten ze niet wat er gelijkaardig zou kunnen zijn.
Ik heb redelijk fijn haar. Als het nat is, krijg ik vanzelf krullen en als het droogt dan verdwijnen ze, dan heb ik stijl haar.

Kent iemand een product waar ik terug krullen mee kan zetten? (geen stijltang of een permanent, echt een product zoals een spray of een mousse).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat ik dik haar heb gebruik ik zeer lichte gel, nummer 2 volgens mij.
Het merk maakt niet uit, ik gebruik de basis Kruidvat merk.

Misschien kan jij het ook proberen, houdt je haar de hele dag mooi in vorm!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een aantal producten geprobeerd maar bij mij heeft het geen effect. Heb jij al krullen van jezelf?
Ik gebruik een mousse van Garnier, is een groene bus. Heb zelf losse golven en deze mousse maakt er echt krullen van, ze verkopen dit o.a. in Kruidvat