Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het schadelijk om dagelijks om wax te gebruiken?

Is het schadelijk? Zo ja wat zijn de gevolgen ervan? En hoe kan ik de schade verminderen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik lees van alles maar wat moet ik geloven?

Toegevoegd na 24 minuten:
Voor het haar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
582

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Het is absoluut niet schadelijk voor je haar om dagelijks wax te gebruiken. Was het op tijd en gebruik af en toe een maskertje. Dit is sowieso goed voor schaar.
Overigens, wax trekt niet in het haar. Als je je haar verder goedvergt kun je zoveel wax gebruiken als je zelf wil.

Toegevoegd na 1 dag:
* goed verzorgt

Toegevoegd na 2 dagen:
* goed voor haar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben het juist helemaal niet eens met u!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen prpbleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zit in een moeilijke positie. Je hebt twee antwoorden gekregen die lijnrecht tegenover elkaar staan.
Natuurlijk vind ik mijn antwoord het beste anders had ik het niet geschreven. Maar ik heb ook erg veel ervaring met haar en weet dat wax volkomen onschadelijk is en dat onderstaande antwoord volkomen overdreven is.
Ik zie dat ik tikfoutjes heb gemaakt in mijn antwoord. Die ga ik even corrigeren.
Maar gebruik naar hartelust wax. Was het regelmatig uit. Het soort shampoo die je gebruikt maakt niet uit. Em kam het niet door als het evt. getoupeerd is en er zit wax in. Eerst wassen. Creme erop en dan met een brede kam doorkammen. Altijd bij de puntjes beginnen. Anders kam je de knopen die boven zitten mee naar beneden. Nat haar is kwetsbaarder dan droog haar.
Veel plezier met waxen ;-)

Andere antwoorden (1)

Ja,wax beschadigt je haar heel erg!! Je moet het niet te vaak gebruiken!!
1.je haar voelt aan als stro,dit kan je er tegen doen:je kan dagelijks een maskertje voor je haar gebruiken.
2.Je haarkl;eur wordt minder,dit kan je er tegen doen:was je haar met kleur-shampoo.(elke dag)
3.je krijgt er erge klitten en knopen van,dit kan je er tegen doen:was je haar met Care&Repair of baby-shampoo!! (dagelijks!!)
oke ik moet gaan!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding