Ja, dat kan, maar wordt wel een klusje waar je geduld voor moeten hebben. Ik adviseer je dit eerst met een uitwasbaar product te doen, vind je het niet mooi, dan ben je er snel vanaf. Je kunt dit doen met een gewone haarkleuring, breng dat aan met een wenkbrauwborsteltje door zachtjes over de haren te bewegen. Pas op dat je de huid niet raakt. Vervolgens hou je je aan de inwerktijd die vermeld staat in de gebruiksaanwijzing, na de inwerktijd spoel je het weg. Als je je armen onder de koude kraan houdt voor het kleuren, zodat je kippenvel krijgt, zijn de haartjes makkelijker te kleuren, omdat ze ophoog staan.
Je kunt in plaats van haarverf ook kiezen voor wimper en wenkbrauwverf, dit is te koop bij de drogisterij/parfumerie net als het wenkbrauwborsteltje.
Doe voor gebruik de test zoals vermeld op de verpakking, of je niet allergisch bent voor het product. Haal eventuele geknoeide haarverf direct voorzichtig, met een vochtig wattenstaafje weg van je huid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je je armhaar scheert zal het donkerder terugkomen. Je zult het een paar keer moeten herhalen als je echt geheel zwart haar wilt.