ben een meisje van 16 jaar en heb best veel last van haar uitval en ik heb al zo'n dun haar. Weet iemand een goede shampoo om te gebruiken?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik eet gezond, gebruik geen stylingproducten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

je bent nog erg jong om "veel last van haarverlies" te hebben.
iedere shampoo is, afhankelijk van het soort haar dat je hebt, goed te noemen.
bij veel wassen een "iedere dag" shampoo bijvoorbeeld.

ik raad je aan om naar de huisarts te gaan, om uit te vinden waaróm je zoveel haarverlies hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag is al gesteld, maar dat is twee jaar geleden.

http://www.goeievraag.nl/vraag/shampoo-gebruiken-haaruitval.46536

Een shampoo heeft niets te maken met haaruitval.

Belangrijker voor gezond haar is een goede voeding
en een goede levensstijl.

En verder: behandel je haar met zachtheid.
Zachte shampoo, niet fohnen of stijlen of met andere apparaten aan je haar zitten.
Kies een leuk, vlot en makkelijk kapsel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Pas geleden ook een antwoord gegeven over gezond haar:

http://www.goeievraag.nl/vraag/mooi.351653
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Volumising shampoo van John Frieda verdikt het haar en geeft volume, laat je haar ook mooi glanzen.
Tegen de haaruitval werkt geen een shampoo, daarmee moet je echt naar een arts, zeker bij vrouwen werkt het helemaal niet.
100 tot 150 haren per dag verliezen is normaal, er breekt ook haar af, dat is ook normaal en dat valt niet onder haaruitval, probeer daar dus onderscheidt in te maken.
Heb jij echt haaruitval dan is dat te zien aan je hoofdhuid, niet aan de hoeveelheid haar in je borstel. Is dit bij jou het geval, maak dan een afspraak bij je huisarts, die kan je indien nodig doorverwijzen.