hoeveel dagen zou je kunnen doen met 50 ml parfum?

Ik wil graag parfum kopen (50 ml) en ik vroeg me af hoeveel dagen, of weken (ervanuitgaande dat ik het 5x in de week opdoe) ermee kon doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
56.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dt je eerder over weken praat, ik heb een 15 ml flesje, al ongeveer een maand, en deze is op de helft ;)
Amadea
11 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/hoevaak-sprayen-50ml-parfum.60378: 20 weken.

Het beste antwoord

10x sproeien is ongeveer 1 ml. Je kunt dus ongeveer 500x sproeien. Je wil hem 5x in de week gebruiken en laten we zeggen dat je dan per dag 4x sproeit, wat dus ongeveer 20x sproeien per week is, dus ongeveer 2 ml per week. Ongeveer 25 weken zou je er dus mee kunnen doen. 25 weken x 7 dagen = 175 dagen ongeveer ;)

Sproei je 2x per dag, dan gaat hij dus 2x zo lang mee. 350 dagen ongeveer. Op 15 dagen na, 1 jaar.

Sproei je 1x per dag, dan gaat hij weer dubbel zo lang mee. 700 dagen ongeveer. Op een maand na, 2 jaar.

Sproei je 100x per dag, dan is dat 5 dagen ongeveer.

Het hangt er dus echt vanaf hoeveel je per x op doet ;)

Ongeveer :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het een eau de parfum is, zou ik uitgaan van een half jaar. Een eau de toilette 4 à 5 maanden. Van deze laatste ben je gauw geneigd meer te gebruiken, omdat je het minder lang blijft ruiken.

Bron: eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is ook eigen ervaring, maar voor mijn verjaardag heb ik begin september 2011 een 50ml Paco Rabanne Lady Million gekocht.
Ik gebruik hem bijna iedere dag en ik heb nu een bodempje over, waarvan ik denk dat ik er nog een maand mee kan doen. Dus bijna een jaar bij 2 spraytjes per dag.