Ik heb lang haar, niet TE lang, en ik doe er alleen maar een paardenstaartje mee, los haar verveelt soms. Weet iemand wat ik ermee moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe het net als op de foto met zo,n band, staat erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo'n band als op de foto is inderdaad heel leuk, of zo'n dunner lintje / riempje zoals in de 70s!

Het beste antwoord

Misschien kan je het soms in een knotje doen of een vlecht. Je kan je haar ook stylen of krullen met een styl of krultang. Op youtube kun je ook filmpjes vinden. Typ in what to do with your hair of how to do your hair of zo iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou eens naar een kapper/schoonheidsspecialist gaan. Die willen je wel gratis advies geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind een "vissengraatvlecht" altijd heel erg mooi bij mensen met lang haar! Het is niet heel moeilijk je kan het vast op youtube of google vinden hoe je het maakt. Ik zal het wel foor iemand anders laten doen want bij jezelf is het wel moeilijk. Verder kan je ook een leuk sjaaltje met een gekke print omknopen of een leuke bloem in het haar doen. Of een paar plukken van voor pakken en dat achter vadtmaken met een klip. Staat ook altijd mooi en nonchalant!