Waarom hebben sommige mannen een vreemd haarkapsel: half kaal en half bedekt met haar op het voorhoofd?

Een medicijnverslaafde neuroloog Jansen Steur uit Enschede heeft zo'n kapsel. Zie foto bij: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4880314/___Dokter_Bibber___waarom___.html
Er zijn heel weinig mannen die dat hebben, maar wel bij sommige vrouwen. Ik heb zelf ongeveer dezelfde haarkapsel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.7K

Antwoorden (6)

Als jij het kun je voor jezelf het waarom beantwoorden en voor de andere mannen, ze vinden het mooi of het is gewenning of ze zijn bang voor veranderingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien vinden ze het zelf een heel leuk kapsel, en vinden andere mensen het niet vreemd.

maar ik ken wel mannen die wat kaal worden en dan het andere haar wat langer laten groeien en dat weer over de kaler plekken kammen,
dat staat idd heel vreemd, maar ik denk dat ze dat doen om hun kaalheid te verbergen.
13 jaar geleden
Veel mannen vinden het niet leuk dat ze kaal worden. Daarom kammem ze hun haar dat ze langer laten groeien en door de kapper laten knippen zodat ze het een beetje kunnen bedekken. Andere mannen vinden het gewoon leuk of prettig
13 jaar geleden
Omdat ze dat mooi vinden denk ik.
Bij mannen zie je vaak ''compensatiehaar'' (Het aan de achter- of zijkant lang genoeg laten om het over de kalere plekken heen te kammen) ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwestie van smaak.
Smaken verschillen.

Je kunt het ook heel kort knippen.
Of in een staartje doen.

Of haren bij laten implanteren.
Of je er niet veel van aantrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo lijkt het net of ze nog haar hebben in eerste instantie. Ik vraag me trouwens af hoe dat er uit ziet als ze net onder de douche vandaan komen. Dan hangt de ene helft op hun schouders en de andere niet.