wie weet waar je elastiekjes voor je haar met kunsthaar erom heen kan kopen ?

Bij Etos een tijd geleden haar elastiek gekocht met kunsthaar er omheen, gebruik dat veel om om een staart te doen .wil nu nieuwe kopen, maar niet meer te koop bij Etos.
Heb zelfs in Duitsland gezocht, maar dat waren niet degene die ik zocht...de kleuren zijn gemêleerd van blond naar donkerblond

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Bij drogisterijen als het kruidvat, de trekpleister etc. Je kan ook eens op de markt kijken. Bij ons hebben ze wel van die kraampjes met haarstukjes en van die elastiekjes.

Je zou ook bij een afroshop/kapper kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat heeft het niet, maar waar woon jij dan als jullie van die kraampjes op de markt hebben ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leeuwarden. Heb ze voorheen ook wel eens in Beverwijk op de zwarte markt gezien, maar of dat nog zo is weet ik niet... Afroshop hebben ze in de meeste steden wel. Die hebben veel verschillende haarstukjes.. Vast ook wel die elastiekjes dan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afro shops verkopen ze niet volgens mij per haarstukje met elastiek, maar gewoon los, omdat deze mensen het gebruiken voor braids (vlechten) en om te weaven (het haar door ingevlochten haar weven met een speciale naald).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dan maken ze het meestal aan het einde van de vlecht vast met elastiek, maar bovenin is het meestal met garen. Of met niets (maar dat weet ik niet zeker).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad op de markt geslaagd, dus het goede antwoord

Andere antwoorden (3)

Probeer eens bij Action,die had dat ook dacht ik ;D.Anders zul je het op internet moeten kopen,maar soms is dat nog goedkoper en makkelijker te vinden ook.Suc6!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb op internet al gekeken, maar weet niet goed hoe te omschrijven, kon niks vinden, en beter is het om ze in het echt te bekijken, i.v.m. haarkleur.
Bovendien waren ze bij Etos maar 5 of 6 euro. dus verder zoeken maar,
Ik heb ze weleens bij het Kruidvat gezien dus misschien dat je daar even kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die hebben ze ook bij een 'op is op voordeelshop' winkel.

Toegevoegd na 45 seconden:
Hier zie je al hun vestigingen: http://www.opisopvoordeelshop.nl/shoplocator.html