Moet ik Eucerin dermato clean na het opbrengen/reinigen er met water weer afhalen?

Ik heb een proef pakketje Eucerin gezichtsbehandeling gekregen om uit te proberen. Maar er staat niet op de verpakking of ik het erna met water na moet spoelen. Of mag dit erop blijven en daarna de Aqua porin active toevoegen. En dan allebei naspoelen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dermo clean moet je afspoelen of met een vochtig washandje eraf halen. Het is immers een reinigingsproduct.
Hierna breng je Aqua porin active op. Dit laat je zitten. Je kunt nu je make-up opbrengen als je die gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je antwoord