Is mijn piercing ontstoken?

Ik heb mijn helix piercing een maand of twee geleden laten zetten en het is de hele tijd rustig gebleven maar sinds gisteren begon het opeens weer te zwellen en er zit een soort wit blaasje omheen en er komt pus uit (zie fotos). ik vraag me af of dit normaal is of dat het ontstoken is?
Het doet overigens niet pijn en ik maak het elke dag schoon met heet water en zout

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.7K
Ritsuka
5 jaar geleden
Pus = ontsteking
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zou terug naar een piercing salon gaan en daar voor de zekerheid navragen of deze symptomen goed zijn en niet schadelijk voor je oor.

Antwoorden (1)

Ja. @rood/vurig = ontsteking en @pus = ontsteking
Maak een afspraak met de huisarts en laat je behandelen voordat het nog erger wordt.
Doen hoor Sam!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, maar door alle maatregelen kan ik nu niet naar een huisarts of piercer omdat ik afhelegen woon... heb je tips?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Maddie
Bel even de huisarts en vraag wat je Zelf kunt/moet doen.