Waar in Utrecht of Amersfoort kun je felle haarkleur kopen, bijvoorbeeld van la riche directions of manic panic?

Ik kan het niet online kopen, en zoek een winkel waar ze het verkopen. Wil mijn haar paars en roze verven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat de reden is waarom je het niet online kan kopen, maar ze zijn wel online te koop...maar dat wist je wellicht al?

Het beste antwoord

Floral BV Kappersservice
Arkansasdreef 32/B, 3565AR Utrecht

HairZone
St.-Josephlaan 1, 3551VA Utrecht

Incorruptible Hair & Beauty
Argentiniedreef 83, 3563CG Utrecht

Kappersservice Sophie
Kanaalstraat 254, 3531CS Utrecht

Informeer wel even of jij als particulier daar ook kan kopen, laat je ook adviseren of je deze kleuren wel direct op je haar aan kan brengen, want roze en paars zijn niet voor alle haarkleuren geschikt. Ga ook eens kijken bij V&D en de Bijenkorf, daar maak je ook een kans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks.

Andere antwoorden (1)

Bij Netjes Kleding in Utrecht verkopen ze Manic Panic.
En in het pand van de winkel Revenge in Utrecht zit een GoodHair, daar heb ik ook wel eens allemaal leuke felle kleurtjes gezien (het is lang geleden dat ik er was dus misschien hebben ze dat nu niet meer, maar ik verwacht van wel).
Beide zitten in het centrum van Utrecht.