Krijg je echt krullen als je je haar conditioner only wast?

ik heb laatst een filmpje gezien van beautygloss waar ze uitlegt hoe je je haar conditioner only wast, dit doe je namelijk door je haar te wassen zonder siliconen of sulfaten. Heeft iemand hier ervaring mee, wat zijn de voor- en nadelen en krijg je er echt krullen van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Nee, je krijgt er geen krullen door. Je haar wordt minder zwaar doordat je geen silliconen in je conditioner gebruikt. Het wordt luchtiger dus het zou kunnen dat je meer volume en slag in je haar krijgt. Of dat je natuurlijke krullen nog meer gaan krullen, maar als je steil haar hebt, krijg je door die methode zeker geen krullen. Nadeel van deze methode is dat het niet erg zuinig is, omdat je veel conditioner nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je misschien conditioners zonder siliconen en bestaan er ook shampoos zonder sulfaten? Wordt je haar niet vet als je conditioner only wast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel kan je misschien een conditioner zonder siliconen aanraden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conditioners zonder silliconen zijn er heel veel. Voorbeelden zijn Elvive de paarse, Fructis de donkergroene, Kruidvat Crèmevoeding, Kruidvat Crèmespoeling met zonnebloemolie (gele 1literfles), Kruidvat Crèmespoeling (oranje), Kruidvat Hairrepair Conditioner, conditioners van de Hema.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shampoos zonder sulfaten zijn de shampoo's van Utrekram, Essenza en Avalon.