Is er een manier om gel te maken of om mijn haar de hele dag recht te laten staan met huishoudspullen?

Ik wil mijn haar opzij kammen, maar hoog laten (Ronaldo-achtig).
Maar hoe doe ik dat zonder gel? Want het was gisteren suikerfeest hier(Marokko) en alle winkels zijn een paar dagen gesloten.
Dus wat kan ik doen, heb al water geprobeerd , maar na 1 uur is mijn haar heel droog.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Groene zeep werkt prima.

Toegevoegd na 44 seconden:
Of water met heel veel suiker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat water met suiker, laat dat niets achter in je haar? Bv. suiker ofzo? Want ik zwart haar en ik wil niet dat je daar "puntjes" van suiker of iets anders in ziet. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, want de suiker lost op, wel warm/heet water gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, en hoeveel water , suiker? 1 kleine glas (10 cm lengte) en 3 theelepels suiker of hoeveel? En dankje!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
FF proberen, de suiker en water moeten licht "stroperig" worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok , dankje!

Andere antwoorden (1)

Neem een kommetje met suiker en doe daar een beetje lauwwarm water bij.
Vervolgens smeer je dit in je haar en kam je het in model zoals jij dat wenst. Even de föhn (op een afstand) je haar drogen.