hoe krijg ik mijn extensions terug soepel en normaal?

toe ik de xtensions bestelde waren ze normaal, babyzacht.

nadat ik ze de eerste keer gewassen had begonne te stinken tijdens de wasbeurt naar chemisch en verbrand.

nu zijn ze weerbarstig, droog en klitten ze heel erg,

hoe krijg ik ze normaal??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
hoe heb je ze gewassen?
Ritsuka
10 jaar geleden
en van welk materiaal zijn ze?

Antwoorden (2)

De meeste synthetische extensions zijn gemaakt van nylon, polyester en modacrylic. Deze extensions zijn niet geschikt om te wassen, dat had je dus niet moeten doen. Ook zijn ze niet geschikt om mee te slapen, beiden beschadigen de extensions onherstelbaar. Je kunt ze dus niet meer mooi krijgen, je zal ze moeten vervangen.
Als ik je een tip mag geven, als het kan geef dan wat meer geld eraan uit, zodat je extensions kan kopen van echt haar, deze kun je wel wassen, je kunt er ook mee slapen, krullen, föhnen, kleuren en stylen is ook geen probleem, je kunt hier alles mee doen, wat je ook met je eigen haar kan doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
uit ervaring weet ik dat je ze niet meer glad en mooi kunt krijgen
uit eindelijk word het dof en moet je weggooien
het is nou eenmaal geen echt haar!