Wat is "crack nagellak" en hoe smeer je dit het beste op je nagels?

Ik heb er wel eens van gehoord maar vroeg me af wat het nou precies was...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Crack nagellak is nagellak dat als je het op een onderlaag op je nagels smeert bijv: zwarte crack op geel dan breekt het zwarte en krijg je us zwart met heel fijne gele streepjes. Je kan het het best in een strook van je nagelriem naar het uiteinde van hè nagel doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven gezegd, als crackle nagellak opdroogt, doet het dat heel snel en in barstjes. Je moet hem gewoon vanaf de nagelriem tot het puntje aanbrengen, net als altijd, maar als je het mooi wil houden, mag je niet twee keer over hetzelfde stukje nagel gaan, dan wordt het niet 'egaal' meer maar krijg je uitstulpingen op uitstulpingen.

Voor grove vlekken van je crackle lakje moet je een dik laagje aanbrengen, voor fijnere barstjes doe je juist een dunner laagje. Maar nog steeds kun je het best niet twee keer over hetzelfde oppervlak gaan.

Wil je de bovenkant mat houden, dan moet je er geen topcoat overheen lakken, wil je juist een mooie glans, dan doe je er wel top coat overheen. Het zal een heel verschillend uiterlijk geven. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
crack nagellak is een nagellak dat je over een andere kleur aanbrengt. als je dan even wacht zul je zien dat de nagellak gaat 'kraken', eigenlijk een beetje stuk gaan. je moet dit gewoon hetzelfde als normale nagellak opdoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crack nagel is zegmaar gewoon nagellak dat je over een ander laagje nagellak smeert en na mate het opdroogt gaat het breken en dan krijg je een leuk brekend effect op je nagel.

Al sje het op wil brengen moet je zorgen dat de onderste laag nagellak goed droog is,en als je de crack nagellak opbrengt moet het een dun laagje zijn ander werkt ht nie goed en krijg je een niet mooi effect of geen effect.