Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb 1 afval container [ appartement]mn buren 3 rijtjes huis hoe kan dat

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
979

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Standaard krijgt ieder huishouden één afvalcontainer. Als jij van mening bent dat je er twee of drie nodig hebt dan kun je deze gewoon aanvragen bij de gemeente...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, en afhankelijk van de gemeente zullen die mensen daar ook voor betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een ander bijkomend probleem van gemeentes...
Het kan natuurlijk dat je buren een bak hebben voor het groenvuil (gft) , huisvuil en misschien plastic. Ook kan het zijn dat ze 2 huisvuil bakken of 2 groenvuil bakken hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er meer dan 5 mensen staan ingeschreven op één adres, dan krijg je er 1 extra.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschilt per gemeente. Het kan zijn dat jou buren extra containers hebben aangevraagd. Of dat er meer dan X mensen op dat adres wonen en zodoende meer afval hebben dan jij. Kijk eens op de website van je gemeente.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben stortkokers in de straat... Die van papier staat best ver weg, en die voor glas is wel beloofd, maar staat dan denk ik 2 dorpen verderop. Als jij 1 container hebt, mag je daar van mij je papier, GFT, glas en de hele mikmak zo insmijten... Als je maar beloofd het chemisch afval en de batterijen netjes apart in te leveren.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding