ik heb 1 afval container [ appartement]mn buren 3 rijtjes huis hoe kan dat

Weet jij het antwoord?

/2500

Standaard krijgt ieder huishouden één afvalcontainer. Als jij van mening bent dat je er twee of drie nodig hebt dan kun je deze gewoon aanvragen bij de gemeente...

Het kan natuurlijk dat je buren een bak hebben voor het groenvuil (gft) , huisvuil en misschien plastic. Ook kan het zijn dat ze 2 huisvuil bakken of 2 groenvuil bakken hebben.

Als er meer dan 5 mensen staan ingeschreven op één adres, dan krijg je er 1 extra.

Verschilt per gemeente. Het kan zijn dat jou buren extra containers hebben aangevraagd. Of dat er meer dan X mensen op dat adres wonen en zodoende meer afval hebben dan jij. Kijk eens op de website van je gemeente.

Wij hebben stortkokers in de straat... Die van papier staat best ver weg, en die voor glas is wel beloofd, maar staat dan denk ik 2 dorpen verderop. Als jij 1 container hebt, mag je daar van mij je papier, GFT, glas en de hele mikmak zo insmijten... Als je maar beloofd het chemisch afval en de batterijen netjes apart in te leveren.

Bronnen:
Deal?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100