Wij hebben een hoogglans witte keuken met een donkere werkblad, zonder bovenkastjes en twijfelen of de kleur van de muur.

we hebben een kookschiereiland zodat onze woonkamer betrokken wordt bij de keuken. De muur van de woonkamer en keuken is 1 geheel en willen we 1 kleur houden. Wij hadden wit in onze gedachten, maar twijfelen of dit kan bij onze kleur keuken. Kortom: onze vraag is: wat voor kleur muur moeten we nemen zodat onze keuken mooi uitkomt?

Arnold

Weet jij het antwoord?

/2500

zal geheel afhankelijk zijn van de kleur van jullie inrichting maar zoals ik t beeldje probeer te zien lijkt me grijs tint wel mooi er zijn verschillende grijstinten verkrijgbaar

niet lachen maar ik denk dat een hele lichte azuur blauwe tint juist de boel net genoeg aftekent. mocht je en kleur kiezen neem dan iig een pastel.

Donkerrood, donker taupe of zandkleur en antraciet staan erg goed bij hoogglanswit en zwart. Maar het gaat erom of je alles neutraal wilt houden of dat je de keuken wilt laten uitspringen. In het laatste geval is een kleur erg mooi, anders gewoon wit houden.

Zwart. Dat klinkt misschien heel heftig maar kan met de juiste inrichting heel mooi zijn en het past perfect bij een witte keuken. Toegevoegd na 3 minuten: Als je klein woont kan je dit beter niet doen, maar ik neem aan dat, als je ruimte hebt voor een kookschiereiland, dit wel goed zit ; ) Toegevoegd na 4 minuten: Waar slaat die min nou weer op, het is een suggestie en een kwestie van smaak! Ik heb ook zwart en krijg niks anders als goede reacties, de vragensteller mag zelf weten wat hier mee te doen!

wil je op safe spelen, ral 9010 (wit tint, waar het echte wit net van af is) wordt het meest gebruikt, past overal bij.

Kom maar eens kijken wij hebben een hoogglans witte keuken met als wand boven het blad zwart glas. Het verveelt nooit en geeft prachtig diepte aan je keuken. ook het schoonhouden is zeer eenvoudig. Kortom wij zijn er zeer tevreden over.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100