Nee dan krijg je bobbels in je verf laag.

Toegevoegd op 27-05-2009 12:07:16
Het vocht wil ontsnappen en kiest de zachtste plek uit en dat is de verflaag kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent me net voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist ik, ik zag je typen. :D
Ja, maar dan moet je wel speciale vochtwerende verf voor vochtige muren (vb. in kelders, tuinmuren, ...) binnen en buiten
(Zie link, maar bestaat ook van andere merken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vochtwerende verf is bedoeld voor vocht OP de verf laag, niet ONDER de verflaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor. Als je een vochtige muur hebt, kun je dit isoleren met speciale verf en daarna overschilderen.
Spreek uit ervaring!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja volgens mij heb je gelijk ruth.
Een muur met vochtplekken mag je schilderen,maar het resultaat zal je niet erg bevallen.
Zoek uit waar het vocht vandaan komt:
Als je de oorzaak hebt gevonden kun je maatregelen nemen om het vocht uit de muur te krijgen.Dit zal niet altijd even gemakkelijk zijn,maar beter goed werk dan half werk.Dus denk eraan een muur moet altijd droog zijn voor je begint met schilderen