Waar vind ik nog Flexxfloors of iets soortgelijks?

Ik heb een aantal jaren terug flexxfloor gekocht in Gamma. ik heb echter te weinig gekocht omdat het motief veel verlies genereert. Maar ik vind het niet meer. Ogenschijnlijk staat het bij Karwei en Gamma in voorraad, maar als je verder klikt is het uit assortiment. Bij Flexx Floor komt Gamma en Karwei nog altijd op het scherm als de verkooppunten.
Flexxfloor zelf heeft wel een klantendienst maar die verwijst je door naar de verkooppunten...
Ik zoek nl de kleur "Portugese tegel" en als dat er niet meer is, effen zwart of effen wit. Dus geen betonlook of houtkleur , wat nu zo een mode is.

3 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (1)

Volgens de zoekmachines vind je het bij:
Hornbach, Karwei, Gamma, LaminaatXXL.
Wellicht, dat het on-line meer te leveren is dan in de winkels.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
liveisgreat
3 jaar geleden
Bij Karwei en Gamma komt de melding dat het uit assortiment is... online en gewoon (ben vandaag gaan kijken voor alle zekerheid)