Moet er vilt onder kunststof glijders onder eetkamerstoel ?

Ik heb eetkamerstoelen met een rechthoekig metalen frame met daaronder 4 doorzichtig kunststof glijders (4 bij 1 cm). Ik wilde mijn laminaat vloer beschermen door hier vilt op te plakken, maar niets blijft langer dan een week zitten. Mijn vraag is of dit ook zonder vilt kan ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Antwoorden (1)

Nee, om je vloer optimaal te beschermen moet hier vilt op, je kunt speciaal vilt, dat goed blijft zitten hier bestellen: http://www.floorfriendly.nl/shop/
Ik heb ze zelf al jaren en zijn hun geld dubbel en dwars waard, ze blijven zitten en de vloer blijft onbeschadigd. Maak wel de goede keuze die past bij jouw stoel.