Hoe kun je een poef vullen met die kleine witte pareltjes zonder te knoeien?

Het spul is vreselijk statisch en blijft overal aan plakken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Je kunt het vanuit een glazen schaal in een papieren trechter er zo in laten glijden. Aan glas blijft het niet plakken en aan papier ook niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die papieren of kartonnen trechter moet je zelf even maken natuurlijk, maar dat is een schuin opgerold geval. Dat begrijp je hopelijk wel.
Ivana
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Kijk dat zijn vragen en antwoorden waar je wat aan hebt !
Beide een plusje !
Ivana
10 jaar geleden
Ja, deze ervaring deel ik graag, want het is een ramp als je dit niet weet. ; )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor dit heldere antwoord!