Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je het best heen met een nieuwe uitvinding?

Ik verzin regelmatig nieuwe dingen. Waar moet je heen als je een nieuw product op de markt wil doen?

Bijvoorbeeld vandaag had ik een idee. Ik wil de zgn stop-smoker op de markt brengen.

Dit is een handig apparaatje voor een roker die graag ( maar niet definitief ) wil stoppen met roken.

Het apparaatje werkt als volgt. Je hebt een soort doosje waarin je pakje sigaretten passen of een pakje shag. Dan zit er een tijdslot op van bijvoorbeeld 3 uur. Een soort kookwekker mechanisme die het kistje dan voor een bepaalde tijd op slot doet.

Zodat je even kan wennen aan hoe het is om zonder sigaretten te zitten. Zonder dat je het pakje sigaretten nu gelijk perse door het toilet moet spoelen.

Immers veel rokers willen tijdelijk stoppen ( een soort detox )

Als je dan even zonder sigaretten zit dan krijg je een energie boost en is het heel lekker om even de poetslap door het huis te halen.

Ik denk dat er een kleine markt voor is...maar ja weet het ook niet zeker.

Waar kan je het best heen met uitvindingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Beste idee van Nederland?!
Ik kwam zo even dit tegen op internet:
weet niet of dit het is wat je zoekt, maar kunt het atlijd natuurlijk proberen of contacteren!

Toegevoegd na 45 seconden:
inaday.eu/nl/bescherming-in-een-dag?gclid=CIPN2MO_...
http://www.lara-inventing.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een octrooibureau bijvoorbeeld....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem allereerst contact op met het octrooibureau, om uw ideeen te laten vastleggen. Hiermee voorkomt u dat anderen met uw goede ideeen aan de haal gaan. Verder kunnen ze u ook van advies voorzien, welke stappen u verder kunt zetten.

Succes!
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Bedankt voor het idee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe er natuurlijk niets mee, ben a-technisch. Was alleen om je scherp te houden!
Naar een patentbureau. En niet vergeten om in de VS te file-en. Grootste markt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar Bergen op Zoom. Naar de sigarettenfabriek. Die willen je wel wat geld schuiven om het idee niet op de markt te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding