Hoe kan ik knipperende lichtslangen ed stilzetten en houden?

Als ik mbv de knopjes het knipperen heb gestopt is het de hele avond verder OK. Als de stroom er af is geweest (overdag) en ik zet ze aan begint het knipperen weer van voren af aan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ik heb dat soort Kerstlampjes ook en de enige methode is om het kastje waar het knopje met de programma's op zit, uit de kabel te verwijderen. Daarmee zullen de lampjes constant branden, maar ook nooit meer kunnen knipperen. De knipperelectronica zit namelijk in datzelfde kastje.
paulus811