Kan iemand mij vertellen of deze vijf borden waardevol zijn voor een liefhebber/verzamelaar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Wat ik na tientallen jaren "Kunst & Kitsch" kijken op tv en diverse verzamelaars-snuffelmarkten-programma's op de BBC zoals "Flog it" en "Bargain Hunt" heb geleerd is dat het gaat om de vragen: is de conditie van absoluut zonder barstjes en scherfjes; is het een zeldzaam bord; is het een verzamelaarsobject? In dit geval is het is nog te recent, 1990, ik vermoed ook dat er teveel van zijn gemaakt. Misschien dat een absolute fan van deze specifieke plaats en/of wintersporttaferelen er verzot op is. Je kunt ze proberen te verkopen aan een eigenaar van een skihut/bar; dan verkoop je ze met als functie interieur/versiering, vraagprijs in de prijscategorie van een sfeervol ornament, niet zeldzaam antiek.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je voor je antwoord. Drommels, weer geen goudmijntje in onze kast :)