wij hebben een stacaravan met een dunne binnen wand. wij willen een tv ophangen met hollewand pluggen, kan dit? ivm dunne muur/plaat.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
3.9K
tinus1969
7 jaar geleden
Tsja, daarvoor zou je de wand moeten zien -maar ik zou het niet aandurven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou het niet doen ivm het rijden en hobbelen op de weg. Ik zou het zo ophangen dat het tijdens het rijden veilig kan worden opgeborgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een stacaravan blijft meestal staan waar die staat. Dus hobbelen is niet belangrijk. Meestal is het een wand bestaande uit houten staanders met gipsplaten o.i.d.
Maar een leidingzoeker kan je vaak ook deze staanders vinden. Anders met een magneet op zoek naar de schroeven. Neem daarbij een brede muurplaat, zoiets:
http://www.debeugelknaller.nl/dq-alpha-serie-fixed-300.html
(een plaat op de muur kan natuurlijk ook)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
*Met een leidingzoeker ...

Antwoorden (1)

Doorgaans hebben muurbeugels een klein bevestigings oppervlak bedoeld voor betonnen muren, om het op een caravan wandje te bevestigen moet je het oppervlak vergroten met een stuk rechthoekig multiplex(krachten werken in verticale richting dus het moet rechtop staand []) en hierop kun je dan de VESA beugel monteren.