Wij hebben verschrikkelijke stank in de badkamer vanuit het douche putje. heet water en soda helpt niet, luchtverfrisser etc helpt niet. Wat nu??!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
7 jaar geleden
Chloor in het putje
jc54
7 jaar geleden
Is de ronde rand aan de onderkant doorgeroest? Dit is namelijk de stankafsluiter. En er moet wel water in het putje blijven staan (buitenkant).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.badkamermarkt.nl/blog/3978_nare-luchtjes-tijd-voor-de-afvoer-schoonmaak.aspx Soda wel met kokend water (heet water is niet voldoende)
Erna55
7 jaar geleden
Het kan zijn dat er fore troep aan de onderkant van het gaatjesdekseltje zit.
Haal het dekseltje eraf en maak die grondig schoon.

Antwoorden (1)

Dat komt doordat het putje droog komt te staan. Doe er ipv water slaolie in het putje dat kan namelijk niet verdampen.
Heeft u al geruime tijd last van de stank?
Zo ja dan kan het ook zijn dat de beluchting van het riool verstopt zit.
Dan zuigt hij het putje leeg als er op diverse plaatsen water wordt weg gespoeld.