Ik ben op vakantie in Sardinie, en Ik hoorde vannacht een vogel, het leek op het geluid van een badeend, ik dacht n uiltje. Wie herkent dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
2.3K
Amadea
7 jaar geleden
En hoe klinkt volgens jou dan een badeend? Kan je er een geluidsfragment van geven?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb de ballen verstand van gevogelte, maar om die badeend moest ik erg lachen!
Bedankt!

Antwoorden (1)

Ik heb geen idee hoe een badeend klinkt, maar misschien bedoel je een houtsnip. Die maakt een vreemd kwak-geluid, beetje als een kikker en laat zich vooral aan het begin van de nacht horen. Zie bron voor het geluid van de houtsnip.