Wanneer een ontvanger op de deur van een appartementsgebouw geplaatst moet worden, heb je toestemming van de syndicus nodig.Wie is dat ?

Dit gaat over een electrische poort maar dat toeternietoe. Wie is de syndicus ? De eigenaar van het appartement ?

14 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

De syndicus is de beheerder namens de eigenaarsvereniging van een flatgebouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een syndicus beheerd het gebouw voor de vereniging van mede-eigenaren. Meer informatie over wat het takenpakket is van een syndicus kan je ook hier vinden: https://ikzoekeensyndicus.be/kennisbank/takenpakket-syndicus/
een jaar geleden