Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mijn kledinghaakjes in de badkamer blijven vastzitten?

In de badkamer heb ik van die haakjes aan de muur hangen om handdoeken of kleding aan op te hangen. Deze worden met een plakstrip op de tegelmuur bevestigd. Maar als ik een douche neem, wordt het zo warm en vochtig dat die haakjes loslaten en alles dus elke keer op de grond ligt.

Is er een manier om te zorgen dat die haakjes wel op hun plek blijven zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou de tegel ff kunnen opruwen door hem even lichtjes op de plek waar je het haakje wilt hangen, te schuren.
Secondelijm erop, aandrukken en je kan je handdoek weer ophangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deze is altijd zeer effectief:

Toegevoegd na 14 minuten:
Uiteraard helpen ventileren & als je haakjes gaat zetten het goed reinigen en ontvetten van de tegels. Een goed haakje laat niet los van wat condens bij een douchebeurt. Dan moet de tegel al viezig zijn geweest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gebruik wat bisonkit en het blijft zeker zitten, wel eerst goed ontvetten en opletten dat je kit pakt die geschikt is voor vochtige ruimtes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijm is nooit echt goed bestand tegen vocht en warmte.
Bevestigen met schroeven en je weet zeker dat het nooit meer uit zichzelf loslaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding