De stoel zitting zo 60 cm , maar 2 stoelen naast elkaar nemen meer ruimte in . En ja je wil niet met je benen tegen elkaar zitten ! Dus tel daar zo minimaal 10 cm ,voor iedere stoel bij .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij verkopen bij een eettafel van 180 cm,
2 stoelen aan iedere kant,dat heb je echt nodig
om ruim te kunnen zitten.
Zeker om te eten heb je die ruimte nodig.
burgos
12 jaar geleden
Men rekent [in een commerciele setting] minimaal 60 tot 70 centimeter tussen de borden, dan laat ik het aan jou over om de afstand tussen de stoelen daarvan af te leiden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest ideaal is een ruimte rondom de tafel van 80 cm zodat je goed op je stoel en ervan af kan komen. Daarnaast kun je de ruimte aan de tafel reserveren van ong. 40cm breedte per persoon (de afmetingen van 1 placemat).