Heeft iemand enig idee wat voor beestje dit is...?

Heb het al eerder gezien en dacht dat het gewoon een stofje was. Maar toen zag ik het bewegen en er een langwerpig doorzichtig beestje uit komen met een zwart kopje. Heb er twee weten te pakken en foto's van gemaakt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Rieneke1
10 jaar geleden
Lijkt de larve van een mot.

Het beste antwoord

Het lijkt me de larve van een pelsmot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank, het is inderdaad de larve van een pelsmot. Dank

Andere antwoorden (2)

Het is volgens mij is het gewoon stof, maar is er een beestje in gaan zitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is de larve (rupsje) van een van de vlindersoorten waarvan de rupsjes een cocon maken van alles wat ze in hun omgeving vinden.
Dit doen ze om zich te camoufleren zodat hun predatoren hun niet zouden vinden.
Welke soort het is kan ik uit de foto niet opmaken daar deze een beetje te klein is.