Waar kun je het beste je foto's op canvas laten printen?

Wie heeft er ervaring met canvas afdrukken. Goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Hiermee heb ik goede ervaringen.

http://www.canvascompany.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt er vrijblijvend vragen via mail stellen. Ze beantwoorden die snel en accuraat. Hebben ideeën bij afwijkende maten, denken dus mee. Hebben regelmatig ook nog voordeelaanbiedingen. Ken meerdere mensen die er heel tevreden over zijn. (Lijkt wel verkooppraatje, maar dat is mijn ervaring.)

Toegevoegd na 3 minuten:
En alles via internet! Ook best handig als je met via internet aankopen doen geen probleem hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je.
Ga ik zeker ook eens proberen.
+

Andere antwoorden (7)

Bij www.kruidvat.nl wellicht het voordeligst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar je kan het bij lowie copie proberen.
Ik zelf woon in amsterdam, en die print geloof ik opalles op tassen op kussen op bekers opmuismatten.
Je kan het zo gek nog niet bedenken en ze printen het.
Maar ik kan je wel zeggen dat het niet echt goedkoop is, en zo te zien vroeg je niet zo duur, maar ik weet niet wat je duur en niet duur vind.

En als het goed is doet hema het ook en die is veel goedkoper, maar ik denk alleen dat d kwaliteid minder is bij de hema.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hema. Goed en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met:
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home
Ze begeleiden het geheel goed per mail. Ze deden bij ons ook suggesties om de print nog beter tot zijn recht te laten komen.
Wij hebben vier printen laten maken en zijn zeer tevreden, zowel over de service als over het resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
herinnineringen op linnen heb ik ook goede ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met de fotoservice van Ziggo. Had zelfs in de kersttijd mijn afdrukken na 3 dagen in huis! Schijnt ook goed uit kwaliteitstesten te zijn gekomen. Of ze verhoudingsgewijs goedkoop zijn, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk heb ik goede ervaring met: http://www.canvassite.nl