Hoe kan ik een applicatie verwijderen van kleding?

Heb een tijd geleden een hele leuke trui gekocht bij de scapino voor mijn dochter. Deze per ongeluk in de droger gestopt. Nu is de applicatie er dus half vanaf. er af peuteren lukt wel een beetje maar is een hels karwei. Iemand enig idee hoe ik dit er af kan krijgen? het is zo'n plastic applicatie.
Deze link is van ondergoed maar dan krijg je een idee wat voor applicatie het is: http://www.scapino.nl/product/1409_197545/onzichtbaar/acties/bodemprijzen/kabouter-plop-ondergoed-set/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou m nog een keer in de droger stoppen :-D

Antwoorden (2)

Ik geef je weinig kans het eraf te krijgen zonder schade. Je krijgt altijd een kleurverschil of vlekkige waas met een vlekkenmiddel/oplosmiddel. Zo'n opdruk met plastic is er alleen af te krijgen met een agressieve oplossing die chemisch is. Iets als aceton of stickerverwijderaar zou het los moeten weken, helaas zal je dat altijd blijven zien.
Je zou het kunnen proberen en de trui dan in een andere kleur moeten verven met textielverf. Het is echter geen garantie dat het helemaal goed komt.
amc
12 jaar geleden
je kunt het proberen met keukenrol erop en dan heet strijken, lukt dit niet, dan nogmaals wassen en de droger in, als laatste optie kun je er een ander plaatje overheen naaien.