Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een applicatie verwijderen van kleding?

Heb een tijd geleden een hele leuke trui gekocht bij de scapino voor mijn dochter. Deze per ongeluk in de droger gestopt. Nu is de applicatie er dus half vanaf. er af peuteren lukt wel een beetje maar is een hels karwei. Iemand enig idee hoe ik dit er af kan krijgen? het is zo'n plastic applicatie.
Deze link is van ondergoed maar dan krijg je een idee wat voor applicatie het is: http://www.scapino.nl/product/1409_197545/onzichtbaar/acties/bodemprijzen/kabouter-plop-ondergoed-set/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou m nog een keer in de droger stoppen :-D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik geef je weinig kans het eraf te krijgen zonder schade. Je krijgt altijd een kleurverschil of vlekkige waas met een vlekkenmiddel/oplosmiddel. Zo'n opdruk met plastic is er alleen af te krijgen met een agressieve oplossing die chemisch is. Iets als aceton of stickerverwijderaar zou het los moeten weken, helaas zal je dat altijd blijven zien.
Je zou het kunnen proberen en de trui dan in een andere kleur moeten verven met textielverf. Het is echter geen garantie dat het helemaal goed komt.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
je kunt het proberen met keukenrol erop en dan heet strijken, lukt dit niet, dan nogmaals wassen en de droger in, als laatste optie kun je er een ander plaatje overheen naaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding