Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een hele zwarte wc dus ook de porceleinen pot is zwart. Hoe kan ik die schoonmaken? Want er mag geen bleek in.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.2K
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je dat het porselein zwart van kleur is? Of is het wel gewoon een witte closetpot die door iets wat erin gegooid is zwart is geworden?
Castle
7 jaar geleden
Je hebt ook zachtere schoonmaakmiddelen. Bijvoorbeeld schoonmaakazijn helpt al veel. Je hebt ook schoonmaakmiddelen (goedkope zelfs) zoals Citronella. Deze beschadigen ook niets en ruiken fris. Er zijn naast bleek nog veel opties.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik heb een zwart natuurstenen fontein in het toilet. Die maak ik schoon met achoonmaakazijn, ik heb hard water, dus veel kalk aanslag. Als de bleek op is, doe ik dit ook in het toilet (deze is wit). Zowel in de toilet als in het zwarte natuurstenen fonteintje gaat het goed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan het proberen met puimsteen dat heb ik toegepast op een hele oude kalklaag in mijn toiletpot .
Puimsteen krast niet en is te koop bij de drogist. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding