Als je ouders gescheiden zijn en je woont de ene week bij je moeder en de andere week bij je vader, sta je dan bij allebei de huizen ingeschreven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Neen, een NL-burger kan maar op 1 adres ingeschreven staan in het Koninkrijk der NL. (Buitenland daargelaten). Wel zal er een aantekening zijn gemaakt van je situatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hé, dat is ook een goeie
maar ik denk het niet
Neen, je staat ingeschreven bij de persoon waar je ten laste van bent...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ze zijn allebei ook blij met je, anders hadden ze die moeite niet gedaan. voor de kinderbijslag wordt er gekeken naar welke ouder er het meeste geld uitgeeft aan het kind. en die mag dan ook de kosten betalen voor school en andere dingen. vraag het gewoon aan je ouders, bij wie je ingeschreven staat.