waar FRANSE tafelkleden (Provence) verkrijgbaar in Nederland?

in Frankrijk (Provence) kochten wij ooit een Frans tafelkleed dat is stuk aan het raken. het is kunststof maar geen plastic. het is mat en heeft een beetje de structuur van katoenweefsel, kent iemand dat hier? waar zou je die in Nederland kunnen verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Het beste antwoord

Als ik de beschrijving goed begrijp, zou je eens bij Action kunnen gaan kijken. Daar hebben ze dergelijke tafelkleden, in verschillende kleuren, en zowel ronde als rechthoekige.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed idee ga ik doen. ik kom er wel eens maar toen zijn ze me niet opgevallen, alleen lelijke glimmende kleden

Andere antwoorden (3)

Wat jij beschrijft verkopen ze gewoon op de markt.

Toegevoegd na 9 uur:
Misschien bedoel je zoiets?
Wit, kantachtig, rond.
http://www.funky-friday.com/tafelkleed-wit-kant-rond.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier in roermond niet helaas!
ik zou in turkse winkels gaan kijken dat komt het dichte in de buurt zoals je het beschrijft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die bedoel ik juist helemaal niet, dat is kantachtig he
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja die hebben kant structuur dat zijn de ronde maar ze hebben ook de linnenstructuut die gebruiken ze zelf ook
die kun je vinden bij www.franse-tafelkleden.nl