kun je postduiven vervangen door raven?

Ik was de serie Games of Thrones aan het kijken en daar werden Raven gebruikt om briefjes te sturen naar andere kastelen. Kan dat in het echt ook? Of kun je die vogels daar niet voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.8K

Antwoorden (1)

Nee, dat gaat niet lukken een duif wil zo snel mogelijk naar haar hok em een raaf zal onderweg naar buit speuren en proberen een lekker hapje te scoren en heeft ook helemaal geen drijfveer om naar een bepaalde plek terug te keren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
teusvh
11 jaar geleden
En dat nog los van de vraag of het is toegestaan om particulier raven te houden. Ik denk van niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.....postcodes onthouden.........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
teusvh: klopt, dat mag niet. En kruisen met duiven lijkt me ook niet zo makkelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ze kruist, doe het dan met een papegaai! Kunnen ze ook nog naar de weg vragen,als ze die kwijt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee Moolkeesje! Met een beetje moeite moet dat te doen zijn, een mix van duiven en papegaaien maken en die kruisen met een raaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dar wordt dan een echte kruistocht!