Dat is een wenkbrauw zoals bert van sesamstraat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
:-) leuk voorbeeld +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bert zit naast me .
HAHAHAHAHHAHAH
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je hier nou weer op Kathlyn? +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel fantasie :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik dacht ook aan Bert; maar je bent me voor ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n ding heet in de volksmond ook een "Bert". Tenminste, bij mij thuis wel. Ik heb een man en een dochter met een Bert.

Andere antwoorden (2)

Een doorlopende wenkbrauw is inderdaad (zoals zeer leuk beschreven met de foto van Bert :P) een wenkbrauw die helemaal doorloopt.

De meeste mensen hebben links en rechts een wenkbrauw, bij een doorlopende wenkbrauw lijkt het alsof dit één wenkbrauw is die doorloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste mensen is de huid boven de neus onbehaard, maar bij sommige (zoals op de foto) is ie behaard wat enigszins een woest uiterlijk geeft.