Als er water in een stofzuiger terrecht is gekomen hoelang moet deze laten drogen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.8K

Het beste antwoord

Als u water heeft opgezogen totdat de stofzuiger het niet meer deed, dan kunt u hem beter wegdoen en een nieuwe kopen. Koop daarna een nat/droogzuiger.

Is de schade beperkt gebleven, droog dan zolang mogelijk het binnenwerk, evt met behulp van een fohn of ventilatorkacheltje.

Neem daar ruimschoots de tijd voor.

En test daarna de stofzuiger langdurig op een goede werking.

Veiligheid voor alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een beetje water hebt opgezogen is dat niet zo erg. Even de zak bekijken, als die vochtig is dan de zak zelf vervangen.

Is de zak kletsnat en de binnenkant ook dan zou ik deze met de klep open laten dragen tot je geen sporen van water ziet. Maar ik neem aan dat je een beetje water hebt opgezogen en de stofzuiger niet in de regen hebt laten staan.